Ailemin kutu kutu hayatları var bu blogda. Keyif aldığımız yemek, gezi, kitap, annelik... hakkında herşeyden biraz.

8 Ağustos 2011 Pazartesi

İşte en güzel dönemi!

Can 15 aydır büyürken herhalde çocukların/ bebeklerin en güzel dönemi bu olmalı diyorum. Bir ay diye geçiyor ve yine aynı şeyi söylüyorum. Şimdi konuşma çabaları içinde, evde paytak paytak (babasının deyimiyle güvercin gibi) yürürken, her söylediğimizi anlayıp, ağzımızdan her çıkan kelimeyi ve yüz ifademizi yorumlamaya çalışırken, kocaman insanlar gibi kızdığında kendini ifade ederken, kendi kendine şarkı mırıldanırken, çığlıklarla kovalamaca oynarken, kikir kikir gıdıklanırken, elini tutup seninle yanyana yürürken işte en güzel dönemi diye düşünüyorum!

Gelecek ay aynı şeyi söyleyebilirim. Ama napalım daha yeni yaşıyorum ve 16. ay hallerini daha yaşamadım ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder