Ailemin kutu kutu hayatları var bu blogda. Keyif aldığımız yemek, gezi, kitap, annelik... hakkında herşeyden biraz.

22 Kasım 2011 Salı

Yemek ve Altın Kızlar

Bir süre önce Cafe Fernando blogunu keşfetmiştim. Özellikle Can'in doğumundan beri- öncesi de var ama- yemek yapmakla hiç aram olmamasına rağmen tatlı(yemek) özel ilgi alanima girdigi için arada bu bloga bakmadan geçemiyorum. Profesyonel fotografların albenisi ve satır aralarında geçen San Francisco hikayeleriyle keyifli bir site. Diğer taraftan kahveli fındıklı kurabiye tarifini de bir gece dayanamayip pişirdiğim ve çok beğendiğim için artık bir bağımız da var...

Vanskapkaka tarifiyle ilgili eski bir yazısı çok hoşuma gitti ve buraya eklemek istedim. Altın Kızlar dizisini hatırlar mısınız? "Yıl 1965 Sicilya..." cümlesiyle başlayan repliklerle komedi dizilerin ilk kez hayatımıza girdiği dönemde hala düşününce beni gülümseten bir dizi. Ailece koltuğa dizilmiş bu birbirlerine sımsıkı bağlı dört kadının Santa Barbara'daki komik hikayelerini gülerek izlediğimizi hatırlıyorum. Dizinin bir bölümünde Ross'un bahsettiği bir tarifle ve dostlukla karıştırılmış bu yazıya göz gezdirmek isterseniz işte burada:

http://cafefernando.com/vanskapkaka/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder