Ailemin kutu kutu hayatları var bu blogda. Keyif aldığımız yemek, gezi, kitap, annelik... hakkında herşeyden biraz.

14 Aralık 2010 Salı

7. ay

Can 7 aylık oldu. Bu minik adamın gün içinde yokluğuna daha çok alışacağım yerde, daha çok özlemeye başladım. Hele pazartesiler o kadar zor geçiyor ki.

Bugünkü doktor kontrolüne göre Can, 8. ayına 70 cm ve 7,900 gr olarak başladı. Bu ay menüsü hepten zenginleşecekmiş. Sabah kahvaltısında 90 ml su ve Aptamil 2, beyaz peynir, 1 tatlı kaşığı pekmez, 1-2 dilim bebe ekmeği ve hatta çok az yumurta sarısı bile var. Ben bu kadar kahvaltı etmiyorum! Bu ay tarhana ve şehriye çorbasına da başlıyoruz. Kıymalı sebze çorbasını ise daha püre halinde yiyecek.
Son zamanlarda Can'ı destekli oturtup, hep bir elimizi yanında tutuyorduk. Doktordayken kendi kendine çok rahat oturduğunu farketmişler. Büyüdü diyorum işte!

Ama bence en önemli değişiklik geçtiğimiz hafta oldu. Çarşamba günü işten geldim ve Can'ı bıdır bıdır susmadan konuşurken buldum. Gagga vavva gubu daga... gibisinden birbiriyle bağlayıp sonsuz hece üretebileceğiniz bir konuşma bu. Özellikle doğduğundan beri söylediğimiz şarkılarda keyfi yerine gelip o kadar güzel eşlik ediyor ki.  Can bu aralar, tam bir geveze!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder