Ailemin kutu kutu hayatları var bu blogda. Keyif aldığımız yemek, gezi, kitap, annelik... hakkında herşeyden biraz.

23 Ekim 2010 Cumartesi

Bu hafta

Bu hafta Can Kuzusu;
Dilini çıkarıp, dudağına her değişinde farklı sesler çıkarıp durdu,
Sebze çorbası, muhallebi ve meyve suyu denemeleri sanırım biraz ağır geldi. Bol bol gaz çıkardı,
Dokunduğu her şeyi; kulak, yanak, çene, gözlük, oyuncak...çekiştirip ısırmak istedi,
Bol bol kendi kurabiye ayaklarını ısırdı,
Çektiğinde gelmeyen oyuncaklara kızdı,
Çektiğinde gelen oyuncaklarla kavga edip yine kızdı,
Bol bol kahkaha atıp bizi güldürdü.


Bu hafta ben,
Yogiliğe geri döndüm.Kendimle beraber iki arkadaşımı da sürükledim:) Acaba ne kadar sürecek?
Nişantaşı'nı hatırladım, yürüyüş yaptım,
Uzun zaman sonra ilk kez sosyete pazarına gittim. Ortaköy'ün üstlerinde Perşembe günü ilk kez kurulan bir pazar olduğu için rahat rahat gezdim.
Can Zuzusuyla gecede birkaç kez(çok kez) uyandık. Acaba beni geceleri özlediği için mi uyanıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder